אאא

אם יום אחד אהיה איש מכירות שמוכר שיש הייתי רוצה לספר לכם כמה דברים.

1.קודם כל אבקש מהבוס שלי לא לעבוד על עמלה על מנת שאוכל לתת הכוונה ועצה כנה לכל לקוח לפי צרכיו. וזאת מאחר שצרכי הלקוח שונים מאדם לאדם וממשפחה למשפחה.

2. כשתכנסו לחנות שבו אני מוכר אנאם לכם נאום שהכינותי מראש: צהרים טובים אני רואה שאתם מתעניינים בשיש. פעם כשלקוח היה נכנס לחנות הייתי יודע שהוא רוצה לרכוש שיש למטבח- כמשטח עבודה- אבל היום המושג שיש התרחב פלאים, הוא בשימוש לכל כך הרבה פונקציות. רק במטבח הוא עשוי לשמש לחיפוי קיר, לריצוף, למשטח עבודה. אז אנשים יקרים אשמח שתואילו בטובכם לכוון אותי למטרה שלשמה התכנסנו היום.

3. יהיה חשוב לי לציין את היתרונות והחסרונות של סוגי השיש: ובכן לקוחות יקרים, אתחיל באבן קיסר, הצטרפו אלי וראו כאן את הדוגמאות הרבות שיש, הדוגמאות מתאימות לכל עיצוב שיש לכם בבית. יש תשובה לכל סגנון. אבל חשוב שתדעו כמה דברים. היתרונות באבן קיסר הם כדלהלן: א. יש כיורים שתואמים למשטח השיש דבר שיכול לעניין אתכם. אין ספק שזה משדרג את המטבח. ב. על אף שבשנים האחרונות חל שיפור גדול באיכות ובעמידות האבן, אכן אבן קיסר נחשבת לעמידה יחסית. אבל. וכאן מגיע החיסרון, האבן עשויה להיפגם כאשר היא באה במגע עם סכינים וכדומה. ועוד דבר, היא איננה עמידה כשמניחים עליה סירים ומחבטות בטמפרטורות גבוהות. מה שיקרה זה שיישארו על האבן סימנים שלא ניתן להוריד. אז שימו לב אם זה משהו שאתם יכולים לחיות איתו. יש לקוחות רבים שאומרים שהם רגילים גם ככה להניח סירים חמים על מעמד המיועד לכך.

המחירים של אבן קיסר נחשבים לסבירים ביותר ואם תרצו להפחית עוד את המחיר, תוכלו לבחור בדגם משנה קודמת ולקבל שיש במחיר מצוין.

4. עוד אוסיף ואומר: לקוחות יקרים אם מעניין אתכם לשמוע גם על סוגי שיש אחרים שיש לנו אז הבה ניגש לשיש גרניט. כמובן שאין זה המקום להאריך בייחודיותו של הגרניט. אז תקשיבו טוב, נעשה את זה מתומצת: השיש הזה נחצב מבטן האדמה, הוא טבעי והוא עובר ליטוש ועיבוד בכדי להקנות לו מראה עשיר ומבריק. מאחר ושיש זה נוצר בטבע, כל משטח שונה מהשני אפילו אם שני משטחים נחצבו באותו מקום. תדעו לכם שאם לא הייתי איש מכירות הייתי רוצה להיות חצבן ולגלות את כל הדברים האלו במעמקי האדמה. אולי יום אחד. אני מתנצל שסטיתי מהנושא, ובכן בהמשך לדברים שציינתי, אתם כלקוחות, זוכים לקבל שיש ייחודי עם מרקמים שונים שבעצם לא תראו באף מקום אחר כי אין שתי חתיכות שיש זהות.

ומבחינת עמידות, שיש גרניט עמיד בפני טמפרטורות גבוהות ותוכלו להניח עליו סירים ומחבטות חמים ומאחר שהשיש חזק וקשיח יש בו גם עמידות בפני סכינים וחפצים חדים.

• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים

המחירים של שיש גרניט הם יקרים עד יקרים מאוד, תלוי בדגם ובמקורו. אם אתם יכולים לעמוד בזה- אשריכם, אם לא, תוכלו להתקדם לעבר ההברקה של השנים האחרונות- הפורצלן.

5. וכך אספר על הפורצלן: רבותיי בואו לטעום מכל העולמות. גרניט פורצלן. משלב את כל היתרונות במוצר אחד. הפורצלן מצטיין גם במראה וגם בשימושיות שלו. מכיוון שהפורצלן לא חומר טבעי, יש דוגמאות רבות ובטוח תוכלו למצוא דגם שיתאים לטעמכם האישי. יתרונותיו עונים על הכל: 

א. עמידות לטמפרטורות גבוהות. ב. עמידות בפני שריטות וחפצים חדים. 

ג. הפורצלן לא סופג לכלוך ומהווה איזור היגייני להכנת אוכל. ד. קל לנקות וניתן להשתמש בכל סוגי חומרי הניקוי מה שאין כן בשיש גרניט ואבן קיסר.

-קוראים יקרים, על אף שאינני באמת איש מכירות ובסך הכול בדקתי לעומק את תחום השיש עבור אשתי היקרה אשר שלחה אותי לעשות עבודת גמר בנושא. שמחתי לספר לכם על הממצאים החשובים הנ"ל ומקווה אני מאוד שמישהו יסתייע מהמחקר המרתק-